Songkran och Bangkok!!

Just nu stter jag trott och utmattad pa ett internetcafe i Bangkok. Lamnade Nakon Sawan vid 09 tiden imrose, har de senaste 6 dagarna vaknat upp runt 06-07 varje morgon, Ahh det ar vall sa man gor pa landet, hahahah! De senaste 4 dagarna har Golf lurat pa mig en dagsfylla, eller ja sjalvklart har ju alla egna val, men hans forslag att aka och handla sangsom och cola mitt pa dagen, forsta gangen hollt jag pa att ramla av stolen av forvaning, Sedan forklarade han att Thailandarna drcker pa dagen och inte pa kvallen som i Sverige. ... Visst ar det vi gor pa vara hogtider ocksa!

Har haft det super skoj, tycker det ar riktigt vackert och mysigt pa landet i Thai.. =)

Skriver mera snart!! Imorron ar det den stora dagen, whish me good luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0