En snabb frulle innan jobbet

Sitter här, ganaksa så nyvaken och får i mig lite Yorgut med Äppelbitar.. Smaken är inte den bästa ärligt talat men har märkt att det gör skillninad att få i sig något innan jag drar till jobbet..

Igår kom det överraskanade mycket folk till mitt jobb, om vi fick jobba.. Så kylen ekar ska med pappa och handla... Det tar sån otrolig tid att åka till alla dessa grossar och inhandla alla varor som behövs varje dag, nästa sommar röstar jag för bättre förvaring..

Tydligen är det ju Fredag igen och alla glada ska väll ut och göra stan osäker. Men inte jag nejj, i Vitan är det The best of salong Giraff vilket kommer dra tok massa folk.



Vi ses där ute!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tycker den yogurthen är god :) Jag började äta frukost för ett år sen och dagen blir fan bättre med något i magen.



Ha en skön helg Steph, hälsa Golf! Imorgon hämtar vi hem tjejen! PUSS

2009-08-29 @ 10:45:24
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0