Ett dopp i poolen

Goodmorning Sunshie..


Har vaknat upp hemma hos Tessi och co i Thailand. De bor i Sweden Village, ett jätte bra lägenhets komplex med 16 lägenheter tror jag?? Lyx till denna vardag är att jag snart ska gå och ta ett dopp i polen... Very nice!! Älskar känslan av att vakna upp och inte ha den minsta stress eller oro i kroppen.. Inga måsten för dagen heller..

Tessi känner sig lite sjuk idag, inte bra alls.. Hoppas att det bara är något tillf'älligt... På Söndag måste alla vara friska, Koh Tao baby =)

Hela natten har jag drömt märkliga saker, många gånger drömmer jag saker som antyder på att jag aldrig kommit iväg till Thailand, på grund av olika anledningar.. Mycket märkligt... Min käraste Linnéa var också med i drömmen, en saknad antar jag.. Baby du skulle variyt här..

Har legat och plaskat vid polen hela dagen, djupt försjunken i min bok, Flyga drake en mycket fin historia.. Nu ska vi ner till stranden och äta BBQ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0