Kvällens to do...

Idag har tiden bara sprungit förbi.... Vet inte rikiigt vad jag har pysslat med hela dagen, suttit i Sweden Village hela dagen och vi är fortfarande här. Men jag klagar inte, laddat upp massa kort på facebook, surfat och pratat med vänner. Skulle man varit här en kortare tid så kanske man inte skulle lägga flera timmar på internet.. Men ett mycket bra tidsfördriv som Tessi sa..








- Golf i Tv Soffan -

Imorron har vi planerat att beacha hela dagen, får se hur det går.. Konstigt nog har jag nästan inte haft en heldag på stranden på snart 3 veckor..

Nathalie kommer ju hit den 3:e Mars och då lär det ju bli en hel del soltimmar varje dag!! Längtar som fan tills hon kommer hit, vi har spenderat en hel del tid ihop i detta land... Eller vad säger du gumman, det kommer blir galet =)


Nu ska jag och Golf åka på markand och handla lite mat och titta lite, kan bli skönt att göra något.. Får se om det blir stranden och lite eld show...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

gumman, längtar galet!! om en vecka är jag där o kul ska vi ha =)

2009-02-23 @ 22:13:09
URL: http://welcometonathalieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0