T.I.T

T.I.T - This Is Thailand
           behöver jag säga mer..??



Sitter i Thailand och har för tillfället inget vettigare för mig än att skapa mig en blogg. Med tanke på alla galenskaper och resor jag har för mig så vill jag nog inte säga att vadå bättre sent än aldrig... Eller vad säger du Tessi??

Jag har varit i Thailand i knapp en vecka nu, 5 gången jag åker och denna resa blir på 11 veckor. Kan tyckas som lång tid men önskar att jag kunde stanna längre... Förra året spenderade jag 1/4 del alltså 3 månader i Thailand vid 2 olika tillfällen, och kan bara säga att i just love it!! Önskar bara att alla mina underbara vänner hemma i Sverige också kunde vara här och dela denna känsla med mig.

Kan säga att alla timmar jag jobbade kring jul, mmm nu får jag cred för det! 140 timmar och 16 dagar non stop... Snabba cash, me like! Namnet var ONOFF.. Det som förövrigt hjälpte mig med pengar till denna resa var lite eventande för PS Communication, en eventbyrå som pysslar med lite det mesta. Denna gång var det Telias digitaltv som skulle markandsföras under Stockholms filmfestival, sist men inte minst lite severing under Tomtegalan i Alvik.


Nog om jobb pratet nu, Ar i solen och värmen nu och spenderar tiden med många som betyder väldigt mycket för mig... Måste bara till sist säga att det känns fucking great.. ..


Kommentarer
Postat av: Jürgen

Jaja somliga har det ju j....ig bra. Sol, bad och sånt. Och här sitter vi med snö rusk och sånt.

Ha det. puss puss

2009-02-12 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0