Side effect

Det sägs att alkohol och droger ska ge vissa biverkingar.. Vilket såklart är sant.. Men själv har jag kommit på hur humöret och energin brister när man inte sover och äter ordenligt...
Natten till igår sov jag endast 3 timmar... Kunde bara inte somna och när jag väl somnade vaknade jag upp tidigt.. Här i Thailand känns det som om man kastar bort tiden genom att sova på dagrana.. Man känner hettan och ser hur solen skiner in genom fönstret.. Visst när man är här i 3 månader som jag är behöver man ju inte upp och stussa tidigt varje morgon... Igår hängde jag med Chompoo hela dagen, var runt i olika travel shops här på ön.. Hon håller på och gör lite marketing för Dive Point. Så att flera travel shops kan sälja deras dyk och snorkel utflykter. Intressant och se hur Thailandare jobbar.


- Ett av dagens stopp -




- Lunch på le Beach -

Men när Nathalie kommer nästa vecka ska vi i varje fall hyra en moppe till, vilket kan vara bra för då behöver vi inte vara beroende av någon annan.. Fasten Golf mer än gärna tar oss överallt vi vill.. =) Inte många dagar kvar nu, och imorron kommer lite andra kompisar hit också.. Blir kul, önskar ju fortfarande varje dag att alla mina käraste kunde vara i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0