...Ledig...

Helt plösligt är det Juni månad, Jag har varit hemma snart i en hel månad, för exat 4 veckor sedan lyfte mitt plan från Bangkok.. Sjukt vad det känns som tiden går fort... Det som har hänt sedan jag kom till Sverige är en hel del.. Nummer ett var att Golf också kom med, vilket är helt underbart.. Första dagarna var ruggit kalla, burr! Ungefär precis som idag!

Hemma i villan hos mamma och pappa har vi hunnit med 2 fester, alltid lika lyckade.. Bra med röj på balkongen, hehhe..
Annars är mitt jobb; Café Vita bergen där jag spenderar mest tid förutom hemma.. Älskar mitt jobb, och många undrar säkert vad som är så intressant med att jobba i ett café 8-10 timmar om dagen..
1. Läget är helt lovley. (Hur underbart är det inte att kunna vistas utomhus varje dag)
2. Min mamma är min chef vilket i vissa fall inte kan vara bättre..
3. Jag jobbar med Anders, min bror som jag aldrig haft... Våran egen barrista.. =)
4. Golf är med mig varje dag på jobbet vilket egentligen borde ligga som nr 1!
5. Mina vänner kommer förbi då och då.. Posten är en stammis.. hahhaha!
6. Park Teatern har perimär på Onsdag den 3/6, kul att ha all aprk personal tillbaka..




Posten tar en paus..



Jessica, Sarah, Nicklas, Thorhard, Elli med Vänner, Linnéa ocg Golf





Jeni och Saga tar skydd från regnet, första parket..



Mmm, det finns många mer bra saker om Café Vita bergen, men det här får räcka för idag...

Btw så är jag ledig idag, jag har inte ens vaknat av att min syster plingat på dörren i 10 minnuter och ropat mitt namn i brev lådan, ahh då är man trött.. Självklart är solen borta med min ledighet men men what to do.. Sen inte nog med det så har de stängt av vattenet i hela huset mellan 09-14.. Thank you so big!!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Fan vad mysigt det ser ut, jag kanske kommer förbi och fikar. Vad skönt att du trivs så bra med ditt jobb. Nu sitter jag på tågstationen i östersund och väntar på tåget till stockholm :)

puss

2009-06-06 @ 14:00:55
URL: http://quietlycstatic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0