Thai thai thai..

Just nu måste jag säga att jag har det super bra, vi har varit på stranden och jag har varit lagon bakis idag men allt känndes bättre efter ett dopp i havet. :)

Nathalie har de senaste dagarna trot att hon fått Malaria, hahahhaha nää men lite konstiga röda utslag på kroppen så tillslut tog vi oss till Samui International Hospital och hon fick träffa en halv kinesisk läkare som var ganska blyg men kom fram till att hon har fått någon form av allegi och det slutade upp med lite piller och så åkte vi lyckligt viadre, hoppas min lilla Nathalie känner sig lite bättre nu...

Sen blev det en sväng till Tesco, shoppade loss lite som vanligt, i love Tesco!! :) Det slutade med massaor av mat, och sen lite nya sängkläder och snack till ikväll.. Vi har alla suttit här hemma och lagat mat, jag passade på och uppvakta min syster lite med en smarrig tonfisk sallad och Golf har lärt Lauren hur man lagar Thai mat..
Egentligen tror jag bara att han är lat och vill inte göra allt själv...
Lauren är en rolig prick, en galen engelsk tjej som livar upp stämingen.. Hon har jobbat som lärare i Bangkok, undrevisat i engelska...

Snart kommer massa god mat, mmmummms!!

//Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0