Same same or not??

Livet på Samui är sig likt, det finns ingen morgondag och allt är chill.. Vissa saker har dock förändrats, alla hänger inte lika mycket längre och Golf har skadat foten så han hoppar runt på kryckor.. Men det kommer vara en underbar tid fram över och än så länge är det lång tid kvar innan jag ska åka hem...

Idag har vi hängt på stranden i ett par timmar, Fredrik åker snart hem och om ca 20 min ska vi till flygplatsen, får trösta syster ikväll tror jag!!

Om 2 dagar drar jag och Nathalie och Elaine över till Koh Phangan, full moon here we come.. =)

Tess och D, Saknar er i Sweden Village...

Hoppas ni andra har det bra hemma i kylan, 9 minus hörde jag något om, buurr!!

Kommentarer
Postat av: Tess

<3



Minus tretton idag :/

2010-01-31 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0