My last week in Smaui..

Hej min kara dagbok... hahahhaha!

Sitter pa ett internet cafe i Chaweng, det ar bara en vecka kvar har nu tills jag ska aka harifran och tillbaka till Bangkok igen.. Dagarna bara springer forbi och idag kom jag inte ens till stranden, insag igar hur mycket farg man tappar pa att inte vara i solen en vecka. Men Golf har ju kommeneterat om att min framtid ar anda vit, shysst va.. Hart men sant!!

Idag skulle vi dragit till starnden pa eftermiddagen, men sa kom det varldens monsun regn, det borjade med att blasa sjukt mycket och sen kom regent. Dock battre att det kommer pa dagen an pa kvallen.. Nu ska jag snart bege mig till Chompoo (Golfs syster) och halla henne lite sallskap nar hon jobbar, snacka skit och kanske mala naglarna.. Hon jobbar alltsa pa bargatan med att salja henna tatueringar och nagelmalning.. Mycket rolande ibland och bara sitta dra och spana pa alla turister..

Mera bilder kommer pa facebook snart..

Puss puss kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej steph! Vad kul nu kan jag följa din blogg och se vad ni har för er.. hoppas att allt går bra med visumet! Kram

2009-04-20 @ 10:31:41
URL: http://quietlycstatic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0