Update from Smaui

Lange sen det kanns som jag bloggade nu, lite UPDATE vad som har hant den senaste tiden da..

Firade som sagt det thailandska nyaret i Golfs hemstad, annurlunda men kul.. Sen drog vi till Bagnkok och flog tillbaka hem till Smaui.. Kandes skont att komma "hem" igen markligt att saga kanske men kanner mig mycket hemma har..
De senast dagarna har jag hangt pa stranden och festat lite om, kvallarna... Igar var det Black Moon, helt okej, musiken kunde varit battre men kul och titta pa folk. Imorse vakande jag och kande mig sjukt illamaende, maten jag at vid 05 nar vi kom hem satt mig ratt uppe i halsen, ussh! Spydde i ca 1 timma och sen madde jag battre, men trode jag var pa vag och avlida ett tag..

Har hangt pa stranden hela dagen, varmt som vanligt. Mari och Gon kom ner ocksa.. Snart ska jag aka hem och ikvall blir det stranden och hang med alla har for lamnar Samui pa sondag. =( Men men denna gang ar jag forhoppningsvis ganska glad och komma hem..

20-25 grader och en uteservering later ju inte heller helt fel.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0