Visum strul..

Blev väck imorse 07:45... Trodde bokstavligt att det var ett skämt att bli väckt innan kl 08:00.. Det har inte hämt många dagar här, kanske om vi knappt gåå och lagt oss... Men skulle till Nathon och stämpla passet... Var där igår men tydligen var det någon Thailandskhögtid som vi inte visste om.. Så what to do.. Kom fram imose strax innan 09, passet skulle ha stämplats den 3:e eööer visat gick ut då, och trodde då att det skulle vart lungt eftersom den 4:e hade det stängt och det var lördag..


Med mera framförhållning skulle vi åkt i fredags men det reganade sjukligt mycket så det gick inte att ta sig någon stans, inte visste jag att jag skulle få betala 2000 Bath.. Fuck säger jag bara!! Men det var ju bara och betala och vara glad.. Med all ironi så regande det idag också, kunde liksom lika väll ha åkt i fredags...


Shit happen, eller vad säger man... Imorron drar jag och Golf till Bangkok och vidare till Nakon Sawaan, hans hemstad, ska få se det Thailandska nyåret, Songkran festival på ett annat vis än i Koh Samui.. Sjukligt vattenkrig kommer det att bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0