04:44

I Thailand just nu, de senaste timmarna sedan ca 22:00 har jag suttit fast framför datan.. Lyssnat på musik, grejat med ipoden, fått massa bra musik sickat via msn eftersom jag inte har något nedladdningsprogram. Thanks Cesar!!
Pratat med Linnéa idag också, min söta smurf, känner mig lite dum som lämnade min Smurf i sticket och drog på långsemster i Thailand..

Nathalie landar på Koh Samui om dryga en vecka, det ska bli super kul och det känns som Golf tycker det också.. Vi alla tre ska bo ihop, 3 underbara veckor..

Jag har bäddat ner mig i soffan nu hos Tessi, man hör sysorna utomhus och tidigare kunde man även höra dunken från Lake Weiw.. Det är Black moon inatt, så folk festar nog för fullt där nere..


Kan ni gissa vem som knacka på dörren nyss här uppe.. Om inte Golf.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0