Old times...

Just nu sitter jag med Chompoo på hennes jobb, Mycket härligt här.. Kan använda internet också. Vi har laddat upp massa gamla bilder, badat i havet och snackat massor. En helt okej dag, ska inte klaga.. Idag kommer Figgy och Lotta också, alltid kul med folk hemmifrån som man känner =) Igår kväll var jag nere en sväng på stranden, Calle har kommit från Koh Tao nu med hans son Celvin och hans vän.. Jag tog med dom till Ark Bar och åt lite mat och drack en Singha...
Snart har jag redan varit brota i 4 veckor, tiden går läskigt fort..


Btw så längtar jag sjukt mycket tills Tisdag, Nathalie snart är du här!!
Tess min söta vän, lite kärlek till dig hoppas du mår bättre snart!!

Fler bilder kommer.. Puss Puss så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0