Första natten utan min prins..

Tänk dig själv att du har spenderat varje dag ihop med den du älskar sedan ca 8 månader tillbaka.. Sen helt plötsligt finns han inte där.. What a hell..!! Tur att jag har min underbara vän Nathalie som finns där i alla lägen, och inte minst min bästa mamma och pappa =) (bor hemma numera pga stambyte i min lägenhet)


På måndag bröjar en ny del av mitt liv, Jag börjar jobba igen på ett och samma ställe fram tills Januari 2010. Tjänsten är på 75 % så klart att det kommer finnas tid över till massor av annat också, kanske skulle man ta upp gym kortet som snart har börjat damma i plåmboken, hahahhahahhah..


♥ Nää dags att krypa till bädds igen.. Jag är juh faktiskt L E D I G, hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0