Happy...

Livet på Samui rullar på, i 2 dagar har jag passat på att sova ut nu, har juh dock hinkat lite buckets båda kvällarna så det kan juh ha ett samband.

Igår var första dagen som vi inte var på stranden, jag och Golf spenderade ett par timmar med att åka runt, shoppa lite kolla in Tesco och Home Pro! Vi köpte ett nytt kylskåp :) Detta kallar jag lyx.
Vi börjar få det riktigt fint här hemma, bara lite små detajer så blir allt perfect!!


Nu ska jag till stranden, bilder på facebook och här kommer snart!!


-Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Det hoppas jag verkligen! Bilder nu Steph!



Låter som att du har det fab! Önskar jag var där.. Trött på den här skiten nu!



Puss <3

2010-02-15 @ 13:30:21
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0